Opinia Pawel

witam,

mialem przyjemnosc korzystac z uslug Panstwa firmy wypozyczajac samochod Toyota Auris kombi z lotniska Okecie w Warszawie i chciałbym podzielic sie kilkoma uwagami.
1. Podczas podpisywania umowy pracownik poinformowal o cenie wynajmu za samchod i cena ta byla nizsza niz podczas rezerwacji.Poinformowałem Pana ze cena powinna byc wyzsza( okolo 100 zl) jednak wtedy uslyszałem ze taka cene uslyszal w biurze . Nie oponowałem dalej,jednak kiedy juz podpisalismy umowe i wyruszylem z lotniska samochodem po kilku godzinach dostałem sms od tego Pana ze jednak mialem racje ze cena powinna byc wyzsza i ze ta roznica zostanie pobrana z konta z ktorego zostal pobrany depozyt za wynajem,Chcialem napisac ze ja nie wyrazam na to zgody! Na wszelkie zakupy moja karta ja musze wyrazic zgode a w tym przypadku ja sie na to nie zgadzam a Panstwo tak sami sobie bedziecie decydowac ze pobierzecie sobie jakies dodatkowe pieniadze z mojej karty???? Prosze o wyjasnienie tego.
2.Druga rzecz ,podczas jazdy samochodem jednego dnia zapalila mi sie kontrolka serwisu,zjechalem na pobocze i postanowilem zadzwonic do Panstwa firmy,podczas podpisywania umowy dostałem od Panstwa pracownika wizytowke z numerem telefonu pod ktory powinienem zadzwonic jakby sie cos stalo.Dzwonilem dwa razy jednak nik t nie odebral,wiec zostawilem wiadomosc na poczcie glosowej opisujac problem i zostawiajac swoj numer kontaktowy. Czekajac na kontakt z Panstwa strony znalazlem na Panstwa strony internetowej nastepny numer do obslugi klienta pod ktory postanowilem zadzwonic .Tutaj tez po dwukrotnej probie polaczenie sie z obsluga klienta gdzie nikt nie odebral zostawilem wiadomosc na poczcie glosowej.Czekalem nie ruszajac samochodu przez ponad godzine,Jesli Panstwo mi nie wierzycie mozecie sprawdzic lokalizacje samochodu jesli Panstwa samochody maja zamontowany GPS.Niestety nikt nie zadzwonil i po ponad godzinie postanowilem jechac dalej .
Najgorsze jest to ze jakby sie cos stalo powaznego to nawet nie ma do kogo zadzwonic wiec jesli chodzi o obsluge klienta to troche slabo to wyglada.
Nadmienie tylko ze nastepnego dnia ktos zadzwonil pytajac sie co sie stalo 🙂
3.Robiac rezerwacje podalem zwrot samochodu do godziny 10.
Na calym swiecie w kazdej wypozyczalni jest tak ze jak mam podane godzine zwrotu do powiedzmy godziny 10 to moge oddac przed 10 ,powiedzmy o 9 rano 9:30,9:45 itp.
W dniu oddania samochodu zadzwonilem na okolo poltorej godziny przed 10 ze bede wczesniej na lotnisku tzn okolo 30-40 min ,tak jak instruowali mnie Panstwo podczas jednej z rozmów telefonicznych . Pan przyjal ta informacje i poinformowal mnie ze przekaze dalej ,po okolo pol godzinie dostalem telefon od Pana ktory mial odebrac samochod ode mnie z lotniska ze bedzie on spozniony i napewno na 10 sie nie wyrobi bedzie troche pozniej ,Poinformowalem go, ze ja juz dzwonilem do biura i mowilem ze beda duzo wczesniej ,wtedy uslyszalem ze bedzie troche ciezko bo on napewno na 10 sie nie wyrobi.TO nie jest az jakis taki wazny problem ale mysle ze jesli zalezy Panstwu na dobrych relacjach z klientami to mysle ze powinno sie ten aspekt poprawiec bo domyslam sie ze w siedzibie Panstwa firmy mozna oddac samochod od razu no ale jesli pobieracie Panstwo dodatkowo oplate za podstawienie i odebranie samochodu z lotniska Okecie to tez to powinno byc jakos sprawnie rozwiazanie,bo ja musialem troche czekac na Pana a potem troszke biegiem spieszyc sie na moj lot(nadmieniam ze bylem z dzieckiem i calym wozkiem bagazu).
4.Jesli piszecie Panstwo u Panstwa na stronie w specyfikacji samochodu ze samochod ma czujniki cofania to powinno tak byc,a nie przyjezdza samochod a tu sie okazuje ze tego nie ma.Naleze do osob ktore dbaja o rzeczy ktore pozyczaja wiec zalezalo mi na tym aby czuc sie jeszcze dodatkowo bardziej bezpiecznie uzywajac samochod zeby gdzies go nie porysowac,i dlatego zdecydowalem sie tu wziasc samochod gdzie byla informacja o takowych czujnikach,
Nie powinieniem brac tego samochodu tylko okazalo sie dopiero jak dotarlem na parking hotelu Mariott gdzie padal deszcz a ja mialem male dziecko wraz z ona i dlatego tylko postanowilismy wziasc do samochodu zeby nie moknac na dworzu

Pozdrawiam

Paweł Tańczyk

By | 2017-09-15T17:48:46+00:00 Wrzesień 15th, 2017|Możliwość komentowania Opinia Pawel została wyłączona